تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات: 0 نمایش: 3485 تعداد امتیاز: 29   (Article Rating)    ترجمه:  English    Turkey    العربی

مدیرعامل جدید شرکت متانیر منصوب شد.



در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران، قربانعلی فلاح به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مهندسی تعمیرات انتقال نیروی تهران (متانیر) معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی متانیر؛ در این مراسم که چهاردهم آذرماه در محل ستاد مرکزی شرکت متانیر برگزار شد، از خدمات مجید پورجبار مدیرعامل پیشین شرکت متانیر نیز تقدیر به عمل آمد.
در این آیین، غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به دانش فنی بالای کارشناسان شرکت  متانیر و حساسیت حوزه عملیاتی برق منطقه ای تهران، گفت: برق یک رکن اساسی در زندگی روزمره مردم است و به همین منظور انتظار می رود شرکت متانیر از تمام امکانات موجود به نحوی استفاده کند که تا مردم در کاربرد لوازم برقی در رفاه باشند.
قربانعلی فلاح مدیرعامل جدید شرکت متانیر نیز در سخنانی کوتاه گفت: با توجه به اینکه مردم تحمل خاموشی برق را ندارند، با برنامه ریزی های مدون و سازماندهی مناسب  در راستای حفظ شبکه، تامین مستمر و پایدار برق مورد نیاز کلیه مشترکین شرکت برق منطقه ای تهران را محقق کنیم و بدیهی است در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.





Share
کد: 3561
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

Email (not required)

وب سایت

تصویر CAPTCHA
Enter the code shown above: